El dia 8 de novembre s'han lliurat els butlletins de notes corresponents a la meitat de la primera avaluació d'ESO. Aquests butlletins es poden consultar validant-se a Sallenet i accedint al mòdul "pares i mares". També es poden consultar les notes a l'aplicació mòbil SallenetApp.
El dia 31 d'octubre es van lliurar els butlletins corresponents a la meitat de la primera avaluació de BAT. En aquesta mateixa pàgina trobaran les indicacions per a descarregar-se l'aplicació mòbil i per a accedir a la intranet Sallenet.
Els netbooks LENOVO de 1r ESO 2019-20 es van lliurar els dia 17 de setembre.
A les diferents reunions de famílies d'inici de curs s'han lliurat les contrasenyes per accedir a la intranet Sallenet...
És molt recomanable que els “netbooks” disposin d’un antivirus. Des de l’escola recomanem l’antivirus AVAST, que permet disposar d’una versió gratuïta. En general, per instal·lar un antivirus primer cal desinstal·lar l’antivirus que pugui tenir l’equip. Aquest antivirus el podem descarregar a l’adreça web de la companyia: http://www.avast.com/es-us/index A la pàgina que s’obre cal seguir les indicacions de l’assistent per a descarregar l’AVAST. Quan s’hagi descarregat cal instal·lar-lo en un procés guiat per un assistent. En cas de dificultat guiarem als alumnes que vulguin instal·lar aquest antivirus en els seus equips.
Els “netbooks” amb sistema operatiu Windows-10 ja incorporen un antivirus propi de Microsoft, anomenat “Windows Defender”. En aquests “netbooks” queda a decisió del propietari el fer-lo servir o bé descarregar i instal·lar un altre. També és possible obtenir aquest antivirus accedint al web de Windows en cas de tenir un sistema operatiu anterior a Windows 10. Més info sobre aquests antivirus.
En cas d’incidències tècniques amb els netbooks de la marca Toshiba o Lenovo cal que les famílies portin l'equip avariat a APALAN, el taller de reparació del proveïdor dels equips.
El transport de l’equip al servei tècnic APALAN, el seguiment de la reparació i la recollida de l’equip ja reparat és responsabilitat del propietari del “netbook”.
Per a poder fer ús del servei de netbooks de substitució en cas d’avaria, cal presentar el full de resguard de reparació que facilita el taller de reparació.
Servei Tècnic oficial Toshiba i Lenovo.
Ubicació: C/ Rosselló, 31 (Metro línia V, estació Entença)
Horari: 9:00h a 18:00h (dilluns a divendres)
Telèfon: 93 452 56 00
Descarrega els tutorials per accedir a Sallenet o per instal·lar l'aplicació mòbil
Ens agrada saber de tu
Oferta educativa
Serveis de l'escola
© 2022 La Salle Reus · Avís legal · Política de privadesa · Política de cookies · Creaescola.com