Botiga online

Botiga online

Podeu comprar l’equipació esportiva i la bata de La Salle Reus a la botiga online Uni4me i els llibres de text del curs a la botiga online JNadal

Tot el que cal saber per realitzar una compra a Uni4me

Com funciona?
  • Cal entrar www.uni4me.net i a la casella El teu centre escriure el codi LSRE-10 corresponent a la vostra escola.
  • Cal registrar-se per tenir accés a la intranet i rebre informació de qualsevol qüestió referent a la vostra comanda. Una vegada registrats, accedir-hi escrivint l’e-mail i la contrasenya.
  • Fer la comanda des de la botiga online.
Com puc saber quina talla demanar?

L’escola té un mostrari a la vostra disposició per si us voleu provar la talla. No obstant això, a la Intranet trobareu una taula de mides per saber la talla segons l’alçada del nen/a.

Es poden fer canvis?

Sí. A la pissarra Atenció al client i al formulari per poder sol·licitar la devolució o el canvi.

Quin és el termini d’entrega?

La roba estarà disponible a la consergeria de l’escola a partir de l’1 de setembre.

Com es realitza una comanda?
  • Cal entrar www.uni4me.net i a la casella El teu centre escriure el codi LSRE-10 corresponent a la vostra escola.
  • Cal registrar-se per tenir accés a la intranet, una vegada registrats, accedir-hi escrivint l’e-mail i la contrasenya.
  • Fer la comanda des de la botiga online.

Alternativament, es pot fer via telefònica trucant als telèfons 902 886 281 o 931 847 229. En aquest cas, una operadora us ajudarà a realitzar la comanda desitjada, i us aconsellarà en qualsevol dubte que tingueu.

Com es realitza el pagament d’una comanda? És segur?

El pagament de la comanda es pot realitzar mitjançant targeta de crèdit/dèbit, tant si la comanda es realitza a través de la web, com si es fa via telefònica.

També teniu l’opció de pagament a través de transferència bancària (Efectuar pagament/Modalitat de pagament)

La nostra pàgina web és totalment segura. Les vostres dades bancàries no queden registrades en la web de Uni4me, sinó que es gestionen directament a través de la passarel·la de pagament segur TPV de La Caixa o Banc de Sabadell.

He fet la compra, però en el procés de pagament el TPV s’ha bloquejat i no he rebut cap confirmació?

Quan l’usuari accedeix al TPV, comunica directament amb l’entitat bancària, Uni4me no té accés a cap dada ni cap informació addicional dels motius pels quals el TPV no autoritza l’operació. En aquests casos, les comandes no queden finalitzades i s’haurà de repetir l’operació.

És important assegurar-nos que la nostra targeta bancària permet les compres online.

He fet la comanda però no he rebut cap confirmació?

Si el procés de compra es realitza correctament, rebreu un e-mail amb la confirmació i la factura de la vostra comanda. En cas de no rebre aquesta informació, reviseu l’adreça d’e-mail de “el vostre compte” o la safata del correu “no desitjat”.

Es pot fraccionar el pagament?

Uni4me no fracciona el pagament, no obstant això, moltes entitats bancàries donen l’opció de poder fraccionar el pagament realitzat amb targeta de crèdit, i sense cost addicional. Contacteu amb la vostra entitat per obtenir més informació.

On es reben les comandes?

Les comandes s’entreguen a l’escola. Una vegada arriben, Uni4me envia un email de confirmació de recollida. Aquest missatge es pot enviar també al mòbil per tal d’agilitzar-vos l’arribada de la informació.

Hi ha despeses d’enviament?

No hi ha cap despesa d’enviament.

Com es tramiten els canvis i les devolucions?
  1. Disposeu de 15 dies des de l’entrega de la vostra comanda per a retornar o canviar una peça.
  2. Haureu d’anar a la pissarra Atenció al Client, i prémer l’opció Devolucions. S’obrirà un formulari per a omplir amb les vostres dades, i els articles per canviar o retornar. Si el formulari s’omple correctament, s’envien els nous articles (les famílies han de tornar les peces de roba en el moment de recollir el canvi).
  3. Els canvis es realitzaran a través de l’escola.
  4. En qualsevol cas, la peça ha d’estar en perfecte estat, amb l’etiquetatge original i sense signes d’haver-se utilitzat.

IMPORTANT: No acceptarem la devolució ni el canvi d’articles que hagin estat usats, manipulats, danyats o alterats de qualsevol forma. No acceptarem cap devolució ni canvi si l’article no porta l’etiquetatge i embalatge original.

Atenció al client

Posa't en contacte amb Atenció al Client per dubtes o preguntes addicionals a Uni4me